Én és én meg az IR-em

A topnotch WordPress.com site

Very first daily gratitude és kajabeszámoló

Abban a pillanatban, hogy elhatároztam, tényleg diétázni fogok, tudtam, nem vagyok egy konyhatündér (oké, erre nem a döntés perceiben eszméltem rá), úgyhogy kajarendelés lesz, ha tényleg tudni akarom, hogy mi hány kalória és mennyi benne a szénhidrát, mert én számolgatni tuti nem fogok. Már vagy egy éve nem rendeltem kajaszállítótól, mert nem voltak túl jó tapasztalataim velük kapcsolatban, de most muszáj volt. Rögtön kellemesen csalódtam a kajaszállítóban.

Az első napi kajám meglepően színtelen volt, el is szomorodtam, viszont az íze fantasztikus volt!

Ételszállító: Bonappetit

kaja: Joghurtos csirkemell sült gombával és jázmin rizzsel

Második napi kajám is fincsi volt (pedig ez is elég nyomin fest szerintem), ismét jó nagy adag, elég volt ebédre és uzsonnára is. Meg még maradt is egy kicsi.

Bonappetit: Grill csirkemell paradicsomos, sajtos rizzsel

Harmadik adag kaja pedig először kétségbe ejtett, hogy tuti íztelen lesz, de finom volt, még a zöldség is (nem, nem akarom tudni, mennyire indokolatlanul sok fűszert használtak hozzá):

Bonappetit: Kemencében sült csirkemell csíkozva, párolt zöldségkörettel

És te mit gondolsz?

Information

This entry was posted on május 25, 2012 by in ételszállító, Bonappetit, daily gratitude, IR diéta, szénhidráttartalom.

Navigáció